Her finner du svar på ofte stilte spørsmål.
Har dere et utstillingslokale der møblene vises frem?
Nei, siden vi er et rent internettbasert selskap, har vi ikke noe utstillingslokale.
Har dere alle møblene deres på lager?
Nei, så godt som alle møblene lagerføres av våre leverandører, som kommer fra hele Europa. Vi lagerfører enkeltvarer, inkludert møbler fra vårt eget varemerke Nocnoi.
Når har BOBO salg?
Vi har valgt å alltid ha lave priser året rundt og har derfor ingen kampanjer, som i mange andre butikker. Hvis vi kjører en kampanje, er det en som er nøye avtalt og forhandlet med leverandøren vår, slik at vi sammen kan gi deg som kunde en ekstra skarp pris i en periode. Her kan du alltid rådføre deg med vår kundeservice hvis det er planlagt en kampanje på et produkt.
Som nevnt ovenfor kan du kjøpe møblene dine når du har tid, penger og behov.
Gir dere rabatt hvis jeg kjøper flere varer?
Vi har valgt å prise møblene våre så lavt som mulig generelt. Dette sikrer at alle får de samme lave prisene, enten du kjøper lite eller mye, eller om du er en god forhandler eller ikke. Hvis noen trenger rabatt og andre ikke trenger det, bør prisene våre være høyere. Vi synes det er mest rettferdig på den måten, du som kunde kan kjøpe en enkelt vare i en tid med penger og behov og likevel kjøpe til en god pris.
Kan dere som bedrift eller offentlig institusjon handle hos BOBO?
Ja, vi er klare til å hjelpe alle her på BOBO. Vi tilbyr både manuell fakturabetaling og Klarna fakturabetaling til alle bedrifter, både private og offentlige.
Hva gjør jeg hvis jeg har en klage?
Du kontakter oss og forteller oss hva som er galt. Det er veldig nyttig hvis du kan sende oss et bilde av feilen, slik at vi kan vurdere klagen hvis det er nødvendig. Vi behandler reklamasjonen din umiddelbart og løser den så raskt som mulig.
Er det mulig å hente møbler fra lageret deres?
Nei, det er dessverre ikke mulig å hente varene dine selv. På den annen side tilbyr vi alltid gratis frakt!
Hvor lang tid tar det før dere svarer på e-post?
Rask responstid er viktig for oss. Vi svarer derfor på alle kundehenvendelser via e-post innen 24 timer på hverdager.
Hvis du trenger et raskere svar, har vi også en live chat og telefonsvarertjeneste, der du kan få svar umiddelbart.
Åpningstidene våre er som følger:
Mandag - fredag: 8-15