Begynn med å sjekke bestillingen din.
Husk alltid å sjekke bestillingen din innen rimelig tid etter at du har mottatt den. Hvis det mot formodning skulle være feil eller mangler på produktet/produktene dine, erstatter vi dem alltid med nye deler, og ellers erstatter/reparerer vi møbelet slik at du får et intakt møbel. I noen tilfeller gir vi også rabatt.
Ved en eventuell reklamasjon vil vi alltid be om følgende:
- Ordrenummer
- Bilde av etiketten
- Bilde av ytteremballasjen og eventuelle skader på denne.
- Bilde av emballasjen inne i esken.
Vi ber om dette for at vi skal kunne behandle reklamasjonen din så raskt og godt som mulig.
Reklamasjoner på feil og mangler, som bør oppdages ved normal kontroll av produktet, må rapporteres til BOBO ApS innen rimelig tid.
Produktet/produktene kan deretter returneres for reparasjon, ombytting eller etter avtale og behov; kreditt.
Vi refunderer alltid pengene etter at vi har mottatt varene.
MERK! Inspiser alle delene
Det er viktig å kontrollere disse nøye før du begynner å montere produktet.
Hvis en del ikke er som den skal, kan vi løse det på følgende måte:
1. Vi sender nye deler
2. Vi sender ut noen for å fikse feilen
Hvis en vare er montert, kan den normalt ikke returneres før vi har forsøkt å løse reklamasjonen på de ovennevnte måtene.
Vi dekker alle fraktkostnader
I forbindelse med reklamasjoner er BOBO ApS ansvarlig for alle kostnader så lenge du fortsatt bor i Sverige. Vær oppmerksom på at produktet alltid skal returneres i originalemballasjen.
BOBO ApS gir 5 års reklamasjonsrett i henhold til den norske kjøpsloven, som omfatter fabrikasjons- og materialfeil som oppdages under normal bruk av produktet.
Reklamasjonsretten omfatter ikke feil, skader eller slitasje som direkte eller indirekte er forårsaket av feil bruk, dårlig vedlikehold, vold eller uautoriserte inngrep.
NB! Alle produktene er produsert for bruk i private hjem.
NB! De fleste sofaer og diverse andre stoppede møbler er på undersiden dekket med et svært tynt stoff som lett kan sprekke under transport osv. Stoffet har ingen praktisk eller kosmetisk betydning når sofaen er på plass. Et lite hull i møbeltrekket gir derfor ikke grunnlag for reklamasjon.
I de sjeldne tilfellene der det er mulig å reklamere, forsøker vi å behandle saken så raskt, rettferdig og effektivt som mulig. Du bør imidlertid beregne 3-10 virkedager for behandling av reklamasjoner, ettersom de ulike leverandørene våre må involveres.
Reklamasjoner og returer
Ved feil, mangler eller uteblitte leveranser, vennligst kontakt:
BOBO ApS
Hesthøjvej 16
7870 Roslev
Dør 10-11
E-post: bobo@bobohome.se